Alles over Huisstijl

De nieuwe huisstijl van Lekker Brood.
Nieuwe huisstijl voor Lekker Brood

Bijna tien jaar na de oprichting hebben Gosse Bijlenga, Wibe Smulders en Jasper Kool, eigenaren van Lekker Brood, besloten het bedrijf nieuwe frisse energie te geven door de huisstijl te veranderen. Zij willen met Lekker Brood klaar staan om de komende tien jaar flink te groeien, nieuwe winkels te openen en veel mensen met een arbeidsbeperking het bakkers-vak op een duurzame manier te leren.

De overzichtelijke en informatieve website van Dossche Mills toont een compleet assortiment en vele inspirerende recepten
Dossche Mills lanceert nieuwe corporate website

Dossche Mills heeft haar nieuwe website gelanceerd. De overzichtelijke en informatieve site toont een compleet assortiment en vele inspirerende recepten. De website werd ontwikkeld met oog op de grote diversiteit aan klanten en prospecten die Dossche Mills kent. Daarbij is rekening gehouden met de verschillende landen, assortimenten en talen.

Mede-eigenaar Marleen Degens bij het ruime patisserie-assortiment
Foto's: Koos Groenewold
Zwolse markt ligt open voor Patisserie Lindeboom

Patisserie Lindeboom in Zwolle maakt een stormachtige ontwikkeling door, zeker na het wegvallen van de Zwolse banketbakkers Van Orsouw en De Kruyter. Met een verbouwing en een nieuwe huisstijl maken eigenaren Bram Veltien en Marleen Degens hun onderneming klaar voor de toekomst.

Nieuwe uitstraling voor Top Bakkers B.V.
Nieuwe uitstraling voor Top Bakkers B.V.

Top Bakkers B.V. heeft vandaag haar nieuwe huisstijl in gebruik genomen. Met de nieuwe uitstraling luidt de bakkersorganisatie een nieuwe periode in.

Banketbakkerij Van Strien verandert huisstijl ambachtelijke koekjes
Banketbakkerij Van Strien verandert huisstijl ambachtelijke koekjes

Banketbakkerij Van Strien verandert de huisstijl van de verpakkingen van ambachtelijke koekjes.

Geuren, kleuren en lentekriebels bij Beko Verpakkingen
Geuren, kleuren en lentekriebels bij Beko Verpakkingen

Beko Verpakkingen heeft haar assortiment uitgebreid en richt zich met haar voorjaarsbrochure op de lente.

Nieuwe uitstraling zorgt voor eenheid bij Royal Smilde bedrijven
Nieuwe uitstraling zorgt voor eenheid bij Royal Smilde bedrijven

Royal Smilde heeft zichzelf een nieuwe uitstraling aangemeten. Hiermee wil het bedrijf zichzelf duidelijker en krachtiger als merk neer zetten bij nationale en internationale afnemers, ketenpartners maar ook bij de arbeidsmarkt.

Sonneveld viert 60-jarig bestaan met nieuwe huisstijl
Sonneveld viert 60-jarig bestaan met nieuwe huisstijl

Grondstoffenleverancier Sonneveld is 60 jaar geleden begonnen als klein familiebedrijf en in de loop der jaren uitgegroeid tot een internationaal bedrijf. Om dit te vieren heeft Sonneveld zichzelf een nieuwe huisstijl aangemeten waarmee echt duidelijk wordt wie Sonneveld is, wat Sonneveld doet en waar Sonneveld voor staat.