Alles over Loyalty

Klantenbinding

Klantenbinding

Hoe ga je zorgen dat je klant nog eens terugkomt? Met andere woorden: hoe ga je zorgen dat de keus elke keer op jouw winkel valt? Je zou verwachten dat we allemaal de meest voor de hand liggende factoren opsommen: goede kwaliteit leveren, vriendelijke bediening en superservice. Misschien aangevuld met een spaarsysteem en niet te vergeten: sponsoring van verenigingen. Als ik naar de winkels kijk die in deze crisistijd floreren, dan zijn dat juist winkels die al deze parameters niet hoog in het vaandel hebben staan. Ze focussen op vooral één ding: prijs! De discountsupermarkten zijn een goed voorbeeld daarvan.

Bij een verwenmoment blijkt een gezonde keuze minder belangrijk te zijn.

Maestro voor premium grootbrood verder verbeterd

Zeelandia heeft de kwaliteit van Maestro Wit & Bruin voor excellent grootbrood op twee punten aangepast: de structuur en de malsheid zijn verbeterd.

Pietenstickers om Pietitie te ondersteunen

Pietenstickers om Pietitie te ondersteunen

Supporters van Zwarte Piet kunnen nu ook hun steun betuigen aan de actie Pietitie met een sticker. Er zijn twee verschillende versies van de stickers gemaakt: 'Like Zwarte Piet' en 'I love Zwarte Piet'.

Waldkorn is in Nederland een bekend broodmerk van CSM.
Foto: CSM

Shopperacties voor Waldkorn

CSM Benelux, de naam achter Waldkorn, introduceert twee zogenoemde shopperacties voor het populaire brood.

Shop & Spaar: meer inzicht in klandizie

Shop & Spaar: meer inzicht in klandizie

Nog deze maand wordt Shop & Spaar gelanceerd, een mobiele spaar-app waarmee consumenten bij aangesloten winkels (denk aan bakkers, slagers) en horeca punten kunnen sparen via hun mobiele telefoon. Het spaarsysteem werkt met de nieuwe iBeacon-technologie van Apple. Hiermee wordt het voor winkeliers mogelijk betere klantinzichten te verkrijgen.

Dieuwertje Blok bij afsluiting 'Hofleverancier van de Sint

Dieuwertje Blok bij afsluiting 'Hofleverancier van de Sint

Bakker Rijkenberg in Haarlem was dinsdag 2 december het podium voor de afsluiting van de Sinterklaas-campagne van Bakeplus en haar partners. Onder grote belangstelling kwam Dieuwertje Blok, hét gezicht van het populaire Sinterklaasjournaal, voorlezen uit het boek 'Taart voor Sinterklaas' van Len en Marjolein Munnik.

Voor een Loom-beginnersset dienen klanten drie volle spaarkaarten met Stoepje-zegels in te leveren.

't Stoepje haakt in op Loom-armbandjesrage

Bakkerij 't Stoepje haakt met een actie in op de momenteel onder kinderen populaire Loom-armbandjesrage. Klanten van 'de warmste bakker op uw markt' kunnen met hun Stoepje-zegels namelijk sparen voor beginners- en navulsets van het creatieve speelgoed.

Sonneveld geeft korting op variatiemix kwark

Sonneveld geeft korting op variatiemix kwark

De hele maand juni geeft Sonneveld 10 euro korting bij aankoop van 2 zakken van 15 kilo Sonnet Variatiemix Kwark. Met de mix maakt de bakker de lekkerste Kwarkbollen. Sonneveld levert er verkoopondersteunend materiaal bij.

Steensma promoot laagdrempelige WK-actie

Steensma promoot laagdrempelige WK-actie

Speciaal voor het WK Voetbal in Brazilië heeft Steensma een leuke en laagdrempelige actie opgezet. Bij een geringe grondstofafname ontvangt u 75 oranje sambaballen met de tekst 'We bakken de Samba!

Zomeractie bij Zeelandia

Zomeractie bij Zeelandia

Zeelandia start een consumentenactie waaraan elke bakker in Nederland kan meedoen en waarmee hij zichzelf op de kaart zet.