Alles over Mobiel bestellen

Top Bakkers neemt belang in Doorb: extra manier om klant te bedienen

Top Bakkers neemt belang in Doorb: extra manier om klant te bedienen

Top Bakkers heeft een minderheidsbelang genomen in Doorb, hét bestel- en bezorgplatform voor lokaal ambachtelijk brood. De deelneming past binnen de strategie van Top Bakkers om ambachtelijk brood en banket makkelijk beschikbaar te maken voor iedereen.

NextDeli eind van de maand ook beschikbaar voor de ambachtelijke bakker

NextDeli eind van de maand ook beschikbaar voor de ambachtelijke...

NextDeli opent eind februari haar 'Bakkerswereld' op het platform NextDeli.com. Via dit platform kunnen ambachtelijke bakkers snel en eenvoudig rechtstreeks zakendoen met leveranciers in grondstoffen, hulpstoffen, halffabricaten en eindproducten. Vers, diepvries, droogwaar, verpakkingsmaterialen en non-food.

Virtueel afhaalsysteem maakt van tankstations multifunctioneel servicepunt.

Smeva geeft live demo van virtueel afhaalsysteem op Tankstation...

Koeltechniekspecialist Smeva uit Valkenswaard laat op de Tankstation Vakbeurs live zien hoe de nieuwe virtuele reserverings- en afhaalmodule Viresmo werkt. De beurs is op woensdag 10 en donderdag 11 november 2021 in de Expo in Houten.

Onder de nieuwe online winkeliers zijn er vooral veel voedselverkopers, zoals specialisten in macarons.

Vooral verkoop macarons populair bij snel stijgend aantal online...

Door corona wordt er massaal overgestapt naar online. Het aantal nieuwe webshops in voeding groeide in 2021 het snelst met 39 procent (van 4.660 naar 6.500). Onder de nieuwe online winkeliers zijn er vooral veel voedselverkopers, zoals specialisten in macarons en kaas, zo blijkt uit cijfers van BoldData.

Het aantal nieuwe webshops in voeding groeide in 2021 het snelst met 39 procent.

Nederlanders bestellen structureel meer versproducten online

Ruim 74 procent van de Nederlanders blijft hun versproducten online bestellen. De versoepelingen die elkaar nu in rap tempo opvolgen brengen daar geen veranderingen in, zo blijkt uit onafhankelijk onderzoek van DirectResearch in opdracht van Trunkrs.

Bon Vivant In-Site is officieel partner geworden van Piggy.

Bon Vivant In-Site officieel partner van Piggy

Bon Vivant In-site en Piggy bundelen de krachten om ondernemers in de versbranche nóg meer te ontzorgen. Vaak ontbreekt het hen aan tijd en soms ook aan kennis om de marketingtools van Piggy in te zetten om de loyaliteit van de klanten te vergroten. Door de samenwerking met Bon Vivant In-site wordt alles kant-en-klaar ingericht.

Pupuhr heeft onlangs twee nieuwe pick-up points aan haar netwerk op de Utrechtse Heuvelrug toegevoegd. Foto's: Facebook

Nieuwe pick-up points voor biologische producten van Pupuhr

Pupuhr heeft onlangs twee nieuwe pick-up points aan haar netwerk op de Utrechtse Heuvelrug toegevoegd. Het bedrijf is eind vorig jaar van start gegaan en zit duidelijk in de lift.

Bakkerij Gorthuis maakte speciale pakketten die zondagmorgen via de drive-thru opgehaald konden worden.

Moederdag drive-thru bij Bakkerij Gorthuis

De ambachtelijke bakkers hebben de afgelopen dagen weer veel creatieve, smakelijke en bijzondere Moederdag-lekkernijen aangeboden. Zo stelde Bakkerij Gorthuis in Hoofddorp bijvoorbeeld speciale pakketten samen, die gisteren via een Moederdag drive-thru opgehaald konden worden.

De Tompoucen Drive In Sis&Bro Bakery in Ommen op Koningsdag 2020.

Koningsdag 2021: Oranjelekkernijen, online bestellingen én Tompouce...

Bakkers bereiden zich massaal voor op Koningsdag. Veel ondernemers vragen hun klanten om de tompoucen en andere oranje-lekkernijen online te bestellen. Ook worden drive-ins gehouden voor het afhalen van bestellingen. Bij Sis&Bro Bakery in Ommen kunnen klanten dinsdag niet alleen tompoucen ophalen, maar ook oranjebitter, hapjes en zelfs speciaal 'Oranje Tompouce Drive-In Bier'.

Steeds meer bakkers bieden hun assortiment ook online aan.

NBC: 'Online aanbieden van producten biedt blijvend kansen'

Het Nederlands Bakkerij Centrum heeft ter afsluiting van de EU Campagne 'Brood een goed verhaal' een online sessie georganiseerd met leden van de marketinggroep. Daarbij zijn drie verschillende thema's belicht: lokaal versus internationaal, gezondheid en voedselveiligheid en thuis versus buitenshuis. Bakkerswereld belicht de thema's in drie artikelen, waarvan dit derde laatste is.