Alles over Service

Ad Bos, De Echte Bakker wint de Best Customer Experience 2022.

Echte Bakker Ad Bos wint Best Customer Experience 2022: 'Neem de tijd...

Ad Bos, De Echte Bakker uit Elst, is uitgeroepen tot winnaar van de Best Customer Experience 2022. De winkel van Ad Bos aan de Schoolweg is van alle 324 Echte Bakkerwinkels als beste uit de test gekomen en door klanten uitzonderlijk goed beoordeeld op klantbeleving. Bos wordt op de voet gevolgd door de gedeeld tweede plaatsen Van Eeden, De Echte Bakker uit Noordwijkerhout, Will Gerrits, De Echte Bakker uit Lieren, en Hagedoren, De Echte Bakker uit Oirsbeek.

Patrick Steenbergen en Bram Pol zijn twee van de vier initatiefnemers van BuurtBakker. 
Foto: Bram Pol

Dit is wat bestelservice BuurtBakker ambachtelijke bakkers wil bieden

De bakkerij heeft er een serviceverlener bij, die zowel ambachtelijke bakkers als hun klanten wil ontzorgen: BuurtBakker. Dit concept van vier student-ondernemers brengt lokaal vraag en aanbod bij elkaar en wil continuïteit waarborgen.

Foto: Archief Bakkerswereld

IJsje kopen? Zonder technologie gaat het niet meer

Retailconsultant Eelco Hos heeft een hekel aan wachten. Terwijl hij wacht op een ijsje realiseert hij zich dat technologie niet langer een bedreiging is, maar noodzakelijk. Zo schrijft hij in een blog in zustervakblad Distrifood.

't Stoepje wint Foodservice Award opnieuw met hoog cijfer

't Stoepje wint Foodservice Award opnieuw met hoog cijfer

In de categorie marktkramen heeft Bakkerij 't Stoepje opnieuw de Foodservice Award gewonnen. De prijs is maandag 1 februari uitgereikt tijdens de virtuele editie van Horecava Limited. Consumenten geven de marktkramen een hoger cijfer dan vorig jaar.

Bakkerij Voordijk verdeelt winkelvloer in spelvlakken

Bakkerij Voordijk verdeelt winkelvloer in spelvlakken

Bakkerij Voordijk in Ridderkerk heeft een hele leuke oplossing bedacht voor het houden van 1,5 meter afstand in de winkel. De winkelvloer werd in spelvlakken verdeeld. Als klanten op het vak met de afbeelding van een cadeautje kwamen, dan ontvingen ze een gratis verrassing.

Emondt richt Cool Desk Support in voor snelle service tijdens corona

Emondt richt Cool Desk Support in voor snelle service tijdens corona

Emondt heeft een nieuwe dienst opgezet om klanten sneller en veiliger van dienst te kunnen zijn tijdens de coronacrisis. Servicemonteurs van koeltechnische bedrijven zijn inmiddels toegevoegd aan lijst van cruciale beroepen, omdat tal van belangrijke processen in de voedselketen doorgang moeten vinden.

Archief Bakkerswereld

'Retailers moeten inspringen op onlife klant'

Retailers moeten meer inzetten op de behoeften van de zogeheten onlife consument.

Arend Kisteman
Foto: Bakkerswereld

Wat is service?

Afgelopen twee weken zijn wij op vakantie geweest in eigen land. Waar wij zaten barst het normaal van de toeristen, maar nu buiten het seizoen was het er een stuk rustiger. Even geen boodschappen afhalen bij de pick-up service of je eigen brood mee naar huis nemen. Op de eerste avond snel even ergens een hapje eten. De ober en - ik vermoed - manager geeft na een leuk gesprek aan ons graag nog eens terug te zien. Een aantal dagen later zijn we er weer, maar dezelfde man geeft totaal niet de indruk ons te herkennen.